Hopp til innhold
| Värdefull information

Service och underhåll

Har du en hjälpmedel som behöver service, reparation eller underhåll? Vem du ska kontakta beror lite på var i Sverige du bor och vilken typ av hjälpmedel det gäller.

Illustrasjon forsidebilde kundestøtte

Vårt mål är att svara på alla förfrågningar så snabbt som möjligt och inom 24 timmar (en arbetsdag). Vid akuta ärenden rekommenderar vi att du kontaktar oss på telefon: 023-383 33 01. Vi är öppna på vardagar mellan 08:00 – 16:00.

Hur går du tillväga?

Produkt köpt privat

  • Kontakta oss via telefon eller e-post.
  • Vi kommer att skapa en teknisk order hos oss och avtala om fortsatt hantering av ärendet.

Produkt via hjälpmedelscentralen

Produkter som man har lånat via hjälpmedelscentralen hanteras lite olika beroende på vilken typ av produkt det är och var i landet du bor. Kontakta oss så kommer vi att vägleda och hjälpa dig vidare.

Elektriska produkter

Om det är en elektrisk produkt som ska lämnas in för service är det viktigt att batteri, laddare, display och tillhörande nycklar skickas med produkten. Detta måste bifogas för att vi ska kunna undersöka felet och testa att produkten fungerar som den ska innan den skickas tillbaka.

Kontakta oss

Vi är redo att hjälpa dig i ditt ärende. Kontakta oss på telefonnummer 023-383 33 01 eller skicka in en förfrågan till oss.

09.06.2023 | Värdefull information

Flyg med Eloflex elrullstol

Läs mer

Synnøve kjører rundt i en Eloflex i byen. Hun har solbriller på og veska i fanget.

13.06.2023 | Värdefull information

Eloflex – hopfällbara elrullstolar

Läs mer

Illustrasjon forsidebilde hjelpemiddel

13.06.2023 | Värdefull information

Hur skaffar man ett hjälpmedel?

Läs mer